آموزش کسب درآمد از پاپ آپ
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد از پاپ آپ

 کسانی که در داخل اینترنت فعالیت می کنند حتما سایتهایی را دیدند که با کلیک بر روی آنها پنجره ای ناخودآگاه باز شده و تبلیغ و یا سایت و ... را نمایش می دهد این شیوه نمایش متفاوت است ولی در مجموع هدفش تبلیغ و یا کسب درآمد است. این شیوه کسب درآمد در دوره ای با اقبال زیاد مدیران سایتها و وبلاگها همراه بوده است و هنوز که هنوزه طرفداران خاص خودش را دارد . در اینجا قصد دارم تا شیوه کسب درآمد از پاپ آپ را شرح دهم و انواع پاپ آپ را بیان کنم و در آخر دیدگاه و نظر کوتاه خودم را از این نوع شیوه کسب درآمد عرض کنم:

شرح پاپ آپ

پاپ آپ یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران هست و نوع تبلیغ هست، به صورتی که هر سایت یا وبلاگی که  یک کد پاپ آپ در آن قرار بگیره به ازای هر بازدید کننده که روی سایت کلیک کنه، سایت و یا سایت های دیگری در پشت سایت  به نمایش در میاند.

شیوه کسب درآمد از پاپ آپ

در اینترنت سایت های زیادی وجود دارند که با عضویت در اونها میتونین کد های مخصوص پاپ آپ رو از شون دریافت کنید و در سورس قالب سایت یا وبلاگتون یا جایی دیگر که قابل اجرا باشند قرار بدین، و با توجه به تعداد بازدید از سایت شما و به ازای سایت های باز شده سایت مرجع یک مبلغی به حساب شما واریز میکنه و به این ترتیب شما موفق شدین کسب درآمد از پاپ آپ داشته باشین.

سایتهای پاپ آپ زیادی در اینترنت مشغول کار هستند و من سعی خواهم کردم که فهرست از معتبرترین آنها را تهیه کنم و در اختیارتان قرار دهم هر سایتی برای گذاشتن پاپ آپ مناسب نیست چون برخی در نمایش اقدام به دزدی می کنند و آی پی ها را درست محاسبه نمی کنند و برخی در پرداخت و ادامه همکاری صداقت ندارند

پاپ آپ تلگرام

پاپ آپ تلگرام یک نوع  پاپ آپ جدید هست که با پیدایش تلگرام و کسب درآمد از تلگرام روز به روز بیشتر مطرح میشه، طرز کار به این صورت هست که یک کد مخصوص پاپ آپ تلگرام را در body سایت خود قرار میدهید و در هنگام ورود اشخاص به سایت باز شده و از مراجعه کننده سوال میکند که آیا دوست دارد به فلان کانال اضافه شود، و در واقع جهت اضافه کردن ممبر کانال تلگرام استفاده میشود.

پاپ آپ استند

پاپ آپ استند همان پاپ آپ نمایشگاهی هست، شاید شما هنگام ورود به یک سایت با یک بنر تبلیغاتی مربعی شکل که در وسط سایت ظاهر میشه مواجه شده باشین، که همان پاپ آپ استند هست.

شما میتوانید پاپ آپ نمایشگاهی را از سایت هایی که در این خصوص فعالیت میکنند تهیه کنید و کد اونو در سایت خودتون قرار بدین و به این ترتیب کسب درآمد از پاپ آپ کنین.

پاپ آپ فیس نما

فیس نما یک شبکه اجتماعی هست و جهت معرفی خود به دیگران پاپ آپ فیس نما رو معرفی کرده و نحوه کسب درآمد از این شبکه به این صورت هست که اگر بازدیده کننده از سایت شما با پاپ آپ فیس نمای شما به سایت فیس نما وارد میشه مبلغ 35 ریال به شما تعلق میگیره و هنگامی که سقف درآمد شما به 10 هزارتومان رسید میتونید هر حسابتون برداشت داشته باشین.البته ایم سایت فیس نما در سالهای اخیر دیگر رونق گذشته را ندارد و از نظر بازدید هم افت داشته است منتهی هنوز هم مورد اقبال برخی هست.

در نگاه کلی به سایتهای پاپ آپ ، خود من سیستم افزایش بازدید و کسب درآمد و یا شیوه های دیگر  رو به پاپ آپ ترجیح میدم و به شما هم این سیستم رو پیشنهاد میکنم، چون کسب درآمد از اون بهتر نتیجه داده. سیستم پاپ آپ در درازمدت موجب افت بازدید سایتان شده و کاربران شما را فراری داده ضمن اینکه از طرف گوگل هم ممکن است مجازات شوید . در واقع شما ناخواسته و بدون احترام به کاربر برایش نمایش تبلیغ می دهید و این کار آزار دهنده است.

افراد موفق كارهای متفاوت انجام نمی دن، بلكه كارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند، پس متفاوت انجام بده.



نظرات شما عزیزان:

jhedv پاپ آپ
ساعت10:47---9 آبان 1396
سلام . تبلغات پاپ آپ اگه در سایت و وبلاگمون بذاریم روی رتبه سایت تاثیر بد میذاره آخه من شنیدم باعث افت بازدید میشه و موتورهای جستجو مثل گوگل بازدیدها رو کم می کنن.
پاسخ: سلام به طور کلی، تبلیغات پاپ آپ روی بازدید سایت تاثیر منفی دارد البته اگر زیاداستفاده شود تاثیرش بیشتر است هم موجب فرار کاربران از سایت شده و هم از طرف گوگل تنبیه خواهد شد. اگر از تبلیغات پاپ آپ استفاده می کنید سعی کنید یک تبلیغ پاپ آپ باشد و موارد بیشتر آزاردهنده است. موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست